Övernaturligt: Alienangrepp




Planet Earth, you are under attack!

Repeating, planet earth, you are under attack!

 

Jag ser ett storslaget sci-fi scenario framför mig.

Tusentals och åter tusentals rymdskepp som på signal attackerar jorden och dess befolkning.

En population från en annan planet som på ett imperialistiskt sätt tar över och förslavar alla jordlingar och använder våra sista naturresurser.

I vårt universum som vi vet så lite om, har de rest runt.

De har i tusentals år träffat och byteshandlat med mängder av andra folk från andra planeter.

Det är bara vi som inte har haft kunskap och intelligens nog att upptäcka att vi inte är det enda levande varelserna i rymden.

 

Jag tycker att det är superspännande!

Tänk om jorden invaderas av UFO:n!

Hur skulle de se ut?

Vad skulle de göra?

Och framför allt hur coola skulle deras skepp vara?

 

Jag har så många frågor och funderingar!

 

Kanske hade Valle Johansson i Gnesta det också. Runt 1995 köpte (på ett varuhus, möjligen på OBS) eller fick han i alla fall det här fina alien-gosedjuret.

Kanske var han också fascinerad av utomjorningar precis som jag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: