Övernaturligt: Supernatural




Min rubrik är lite mer än en översättning från svenska till engelska. Direkt när Sara kom med förslaget på veckans tema så visste jag redan vad jag skulle skriva om. Nämligen Supernatural. Som är en hur bra serie som helst för er som inte vet det. Kortfattat handlar den om två bröder som bekämpar övernaturliga ting, som demoner. Serien är hur spännande som helst och man kan verkligen inte slita sig från den när man väl börjat.

Denna brandyxa påminner mig om en av alla tusen verktyg huvudpersonerna Sam och Dean använder i serien för att bekämpa dessa demoner. Det stod dock ingenting om denna, men jag antar att några stora starka män har använt denna flitigt under den tiden då den användes.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: