Så här känner jag just nu: Rörig och en aning för mycket

 

Alltså, mitt schema detta år är underbart. Jag är ledig varje måndag, har projektarbete till 11 på onsdagar och de övriga dagarna läser jag de ämnena jag absolut vill lära mig. Det är liksom inte jobbigt att vara i skolan, att sitta framför datorn att koda och att skriva ner alla anteckningar. Det är kul. Jag tycker skolan är KUL och jag har hur mycket tid över som helst till allt det där man tycker att man aldrig får tid till.

Men ändå så känner jag mig så himla stressad. Tiden går alldeles för fort och det känns som att jag inte hinner med någonting. Förra onsdagen slutade jag som sagt 11 och var inte hemma förrän halv 5 och kände att jag inte ens hunnit med hälften av det jag ville göra den dagen när jag kom hem. Det går inte ihop. Jag är rörig och för mycket och jag vet verkligen inte hur det här kan ske med tanke på att ingenting jag gör känns särskilt tungt eller stressat.

Jag behöver mer tid på dygnet. That's it. En massa timmar mer skulle inte skada. Detta golvur kommer från Stigtomta och är tillverkat av furu. Hade varit fint om denna klocka och alla andra hade några extra klockslag så vi stressade människor hinner med allt vi vill göra.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: