Tips till nya bloggare: Välkomna

 
 
 

Hej våra fina nya bloggare.

Det är meningen att jag ska tipsa och i ärlighetens namn är jag en galet bra tipsare, jag är liksom tipset självt i kroppslig skepnad!

Ni är grymt välkomna och jag slussar in er med dessa visdomsord:

 

Ni är med i youthhood för att ha kul, för att upptäcka saker om er själva och om er omvärld som ni inte trodde kunde rymmas i era kroppshöljen.

 

Ni är med i youthhood för att ni ska kunna hitta konstiga saker som ni inte hade en aning om ens fanns. Till exempel en burk lutflingor som Alma Fast skänkte år 1974 under rubriceringen textil och skovård, även klassifikation 2: tvätt. Och bara tänka: AAAAAH, vad är ens det häääär? Jag känner mig såååå ung!!!! Wohoooooo!! Undrar vad vi kommer att lämna för spår efter oss??? Hjälp mitt liv är inte evigt!!

 

Jag ser fram emot mysiga fikastunder, inspirerande samtal, roliga upptäckter och ja:

en ny era av youthhood börjar snart. Vi ses!

 

 

 

 

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: