Radio: Poddarnas vackra värld!

 

Jag åker väldigt mycket buss.

 

Det är inte särskilt kul att åka buss!

 

Så när jag sitter där på färd genom Södermanland tycker jag att det är väldigt nice att lyssna på podcasts. Dels renodlade poddar som Filip & Fredriks men också radiopoddar. Typ alla Sr-program finns att lyssna på flera år i efterhand. Eftersom jag gärn ser och lyssnar på saker när det passar mig, är detta perfekt!

 

Tankesmedjan är en av dessa P3-poddar. Tankesmedjan kan nog vara det bästa och roligaste som radio producerat! Klockren satir helt enkelt! Älskar't!!

 

En trist bussresa en måndagseftermiddag blir med ens fantastiskt rolig. Tankesmedjan fungerar som lipsyl för ett trött efterskolahjärta!

 

Fungerar uppmjukande likt detta lipsyl från London! Lipsylet gjorde under 60-talet någons läppar mjuka och fina på Sunlight!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: