Avslappning, chilla, softa: Tv-serier och soffan tack!

 

Trots att skolan för mig detta år varit himla lugn så känner jag mig alltid så stressad på något vis. Har himla många bollar i luften och när jag väl får en chans till att sätta mig ner så känns det som att jag har hundra andra saker jag egentligen borde göra och ta tag i, vilket gör att jag sällan känner mig sådär avslappnad som jag skulle behöva.

 

Men självklart så finner jag dessa småstunder i min vardag då och då, och de stunderna uppskattar jag mer än någonsin. Jag föredrar att slänga på mig mjukisbyxorna, hoppa ner i soffan och sätta på en utav mina favoritserier, och sedan bara pusta ut. Då kan jag för en gångs skull lägga fokus på någon annans liv och strunta i mitt eget som innehåller prov, tidspress och deadlines. Det är avslappning!

 

Denna snygga soffa är en del av samlingen NK:s verkstäder och har tidigare används som rekvisita. Skulle gärna ha denna ståendes i mitt egna vardagsrum en dag, och mer än gärna slänga ner mig i den om några år när jag kommit hem från jobbet.

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: