Hej och hejdå: Nu är det er tur

 

När jag väl sitter här och skriver mitt sista inlägg för Youthhood någonsin så känns det lite konstigt. Och tomt. För i skrivande stund vet jag faktiskt inte alls vad jag ska skriva.

Även om jag gärna skulle fortsätta så känns det bra att lämna plats åt någon annan, som kommer få samma möjlighet som jag fått. Jag som alltid haft intresse för att skriva har verkligen uppskattat detta jobb, det har varit jätteroligt för mig och samtidigt väldigt utmanande. Jag har tagit mitt skrivande till en annan nivå och ju mer jag skrivit, desto mer har jag utvecklats inom detta område.

Någonting jag verkligen säger hejdå till är ju föremålsmagasinet och alla föremål! Tror nog jag aldrig kommer vistas här igen. Det känns lite konstigt faktiskt.  Så jag får samtidigt säga hejdå till alla föremål också, däribland denna färgglada klänning av kanariegult handvävt ylletyg i diamantmönster. Denna klänning är från 1967 och är designad utav Lars Hillingsö.

Och så säger jag hejdå till tre utav mina gamla kollegor, och välkomnar er andra som tar bland annat min plats. Och jag hoppas verkligen att ni nya får ut lika mycket utav det här som jag har fått.

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: