Gästbloggare 2014: Kära Apple!

 

 

Jag öppnar Apples webbsida minst tre gånger per vecka. Ibland varje dag.

Nu väntar jag på Apple Watch. Jag kan använda iWatch utan att ta fram iphone. Jag kan svara, ringa, messa, och ta bilder. Jag kan ta en bild i klassrummet utan att läraren ser.  Det finns många saker som man kan använda Watch med.

Jag tycker mycket om Apples design. Bara jag ser Apples logotyp händer något med mig. Jag kan inte sluta tänka på Apple. Hemligheten bakom Apples framgång är helt klart designen.

Datorn på bilden är gjord av Apple i USA. Allmänt känd som "Blue and White G3" eller ibland bara "B & W G3". Den kom i januari 1999 och var den första nya Power Mac- modellen efter utgivningen av iMac. Det var den första Apple-dator med USB-port.  

 

Gästbloggare: Abdulgani Nanoo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: