2013: När servisen tittar fram


 


När jag sitter i skrivande stund och tänker på året 2013 så tänker jag faktiskt på något bra. Vilket jag också gjorde när jag såg denna kaffeservis av porslin med vackra blomsterdekor i guld och rosa som gavs in av Roger Alderstrand. För vad är bättre än en servis egentligen? Det tar man jag endast fram till kaffe och… godsaker! Fika i alla möjliga smaker och formar är nog bland det bästa jag vet. Allt från kladdkaka och chokladmuffins till sockerkaka och glass. Det om något kallar jag bra!

Jag har haft ett riktigt bra år, självklart har det haft sina uppgångar och nedgångar. Men det hör ju till, så är det bara! Men i övrigt har jag haft ett bra år, finns inte mycket jag skulle ändra på om jag kunde. För jag som person har vuxit extremt och insett vad jag faktiskt ät värd, och jag har haft världens underbaraste människor runt om kring mig vart enda steg jag tagit. Jag har varit med om så roliga saker och upplevt nya saker som jag aldrig gjort förut. Det känns positivt, extremt positivt.

Så, jag har haft ett bra år. När jag tänker på året 2013 så tänker jag på någonting bra, någonting positivt. Det glädjer mig. Precis som servisen, för vi alla vet vad som händer när den kommer fram.



 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: