Det våras för film: Lekfullt är alltid bäst

 


Jag är ett riktigt film freak och kan liksom inte riktigt slita mig ifrån den när man tryckt ner play och godisskålen står bredvid. Jag älskar är en allätare, jag gillar alla slags filmer men favoriterna är Disney och komedi. Och kärleksfilmer, och skräck. Och… – ja, som sagt. Jag älskar alla slags filmer! Tycker det är ett perfekt tidsfördriv samt är det så himla mysigt att sitta i soffan med familjen, eller med ett gäng tjejkompisar och sätta på en bra film. Men bio med pojkvännen slår nästan allt, så otroligt mysigt!

En film som jag vill se i vår som kommer på bio är uppföljaren på 21 jump street. En riktig komedi och action film! Jag gillar att skratta, samt känna känslor till filmer så jag tycker denna verkar perfekt. Eftersom jag totalt älskade den första filmen har jag en väldigt stark magkänsla över att jag kommer gilla denna ännu mer! Den ska vara riktigt bra, för er som blev nyfikna kan ni kika på trailern och förhoppningsvis fastna för den lika väl som jag. Ett tips! Se första filmen först.

Eftersom jag gillar komedi väldigt mycket, samt för att denna film jag nu tipsar om till våren är just en komedi fastnade jag extra mycket för denna lekfulla och söta nalle! Den användes av Daniel Ljungkvist och gavs i av Bertil och Maud Ljungkvist.  Ett otroligt sött gosedjur som påminner mig mycket om den där roliga, lekfulla och pirriga känslan som en komedi film ger.

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: