Boxer, någon?


Tv-tablå från 1977 med hela två kanaler att välja mellan..

Nej, på den här tiden fanns faktist inte vår älskade Robert, utan då fick man banne mig klara sig utan sina favorithumorprogram, om dom inte visades på ettan eller tvåan så att säga. Vi i vår familj har dock ingen super-boxer, faktiskt ingen, utan vi kör bara på Comhems egna kanaler, som funkar lika bra tycker jag!

 

Veckans tema är ju Humor och jag har faktiskt ganska så störd humor när det väl kommer till sak. Jag kan sitta och gråta av skratt (som faktiskt har hänt) åt en kille som tappat byxorna och hänger uppochner i en skidlift i 15 minuter. Lite senare på dagen, på jobbet också, så började jag elda på en giffel (ni vet dom där supergoda kanelbullsaktiga sakerna) över ett ljus och säger "mmmhm grillat" och bara totalt börjar asgarva... jag tror dock att jag var för trött den dagen helt enkelt.


Jag har en så kallad "sjuk humor" om man nu kan kalla det så. Skadeglädje, vilken person har inte skrattat åt barnen som gör sig illa på AFV? Jag har gjort det säkert en miljard gånger, om man nu kan skratta så många gånger men det tror jag nog. Nej, jag tror jag måste skynda mig iväg nu för nu börjar ett intressant program! Det handlar om hur man avslöjar en magikers hemligheter, så jag kanske provar på det och försvinner. Det mina kära vänner återstår att se.


Matilda Thorén


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: