Knas: Brillorna som briljerar



På somrarna sätter man sig verkligen in i hur många olika utseenden det finns. Bara ett par speciella solglasögon kan förstärka ett utseende.

Fyrkantiga, trekantiga eller ett par vanliga pilotbrillor. Alla solglasögon har en egen karaktär och kan ofta beskriva personers personligheter. Dessa charmiga solglasögon ger mig ett intryck av att en riktig lirare skulle kunna använda dem. Definitionen av en ”lirare” är i mitt fall en väldigt framåtriktad, rolig och väldigt knasig person som får folk att skratta. Jag använder själv pilotbrillor, inte bara för att jag tycker det är snyggt utan också för att sätta pricken på i:et när det är sommar, att verkligen bevisa att ”nu är det sommar!”, därför är jag väldigt emot att använda solglasögon innan det är säsong för det.

När man är i ”bära solglasögon” tycker jag att bära solglasögon är lika självkart som att bära underkläder. Man blir liksom fast i dem. Det bästa med solglasögon är att de inte bara är snygga, dem har en mycket bättre funktion, och vad kan det vara? Svaret vet nog alla.


Postat av: Anonym

Diggar rubriken samt brillorna!

2010-04-22 @ 20:02:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: