Höjdpunkt 2009: "MGMT"



Tiden stod stilla, luften darrade och det var helt otroligt magiskt.

Med världens grymmaste ljusshow, såpbubblor och rök överallt, klev ett av mina favoritband upp på scen. Vi hade redan spenderat typ 40 minuter med att skrika introt till "Kids", det är ganska maffigt med så mycket folk i publiken.

Jag tror inte att det går att beskriva min otroliga lycka när jag kastades fram och tillbaka i publiken. Vi flög som vantar, vi skrek ut låtarna tills rösten försvann, och när det började regna var det som att hela himlen glittrade.

Jag tror faktiskt att MGMT-spelningen på Popaganda var en av de häftigaste stunderna jag någonsin varit med om.

Hur mycket folk som helst, och vi var alla där för att se ett fantastiskt band. You just can't beat that.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: