Sommar 2010: Förhoppningar, planer och planlösa drömmar

Nu är det minsann sommarlov! Vi har slutat tvåan, vi är fria för 10 veckor framöver. Eller nej, för jag börjar i skrivande stund jobba imorgon, på museet faktiskt till och med. Dock ett ganska roligt jobb ute på Nynäs, med att bygga upp (eller vara i vägen när andra bygger upp) utställningen Älskas Ätas. Ett sjukt men roligt sommarjobb!
 
När denna månad full av ansvar och gå upp tidigt på morgonen är över blir det nästa eldprov: FESTIVAL! Hultsfred, Arvika och Emmaboda ska hinnas med under juli, och så ska jag fylla 17 och bli mobbad över det också! Det blir alltså ett hektiskt men förhoppningsvis underbart juli!
 
I augusti kommer jag nog mest vara utbränd och chilla hemma i min fina stad med mina fina vänner och vara sådär sommarklyschig; bada, sola, ha picknick och röka pipa sena sommarkvällar.
 
Som varje sommar så hoppas man att den här blir den bästa, och efter den här långa och iskalla vintern så tror jag minsann att 2010-sommaren kommer bjuda på en hel del underbarheter. Men vi får väl minsann se, jag hör av mig om 10 veckor okej?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: