2012: PRETTY KEY




Det senaste året har gått fort och jag vill att det ska gå minst lika fort till augusti 2012, för då fyller jag arton (!) och då ska jag ta körkort så fort jag kan.

Enda sen jag började övningsköra, för cirka ett år sen, har jag tyckt att det är roligt och lärorikt. Eftersom jag bestämde mig redan från början att jag SKA ha körkort strax efter att jag fyllt så har jag nästan lärt mig allt nu. Jag är ganska duktig på att köra faktiskt, om man får säga så.

Till bilden förresten, jag valde en nyckel för när man kör bil så behövs en nyckel (ganska självklart). Jag hittade denna nyckel från 1800-talet och jag gillar den, dock tror jag inte att det finns liknande nycklar till bilar nu för tiden. Men när bilarna kom kanske nycklarna såg ut så här? Vore mysigt att ha en sån här på nyckelknippan i alla fall.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: