2012: Varning




Ett nytt år är snart här! Hur härligt är inte det? Mina förhoppningar inför året är bara bra. Jag tror inte på undergångsteorier, utan är helt säker på att vi kommer skratta när 2013 rings in åt alla rädsla för slutet. Jag tror att året som kommer, kommer att bli helt underbart.

En av de många saker jag ser fram emot med år 2012 är att jag ska försöka ta körkort. Jag är helt kass på bilspel, jag är den som kör baklänges i skogen utanför banan, men jag tror att det kommer att bli superkul. Tanken på friheten att kunna köra bil är så otroligt exalterande!

Bilen på bilden är en souvenir som lärarinnan Anna Johansson köpte under en Amerika resa 1955.

Så jag vill bara sluta med en liten varning. Akta er alla trafikanter på Nyköpings gator för nästa år sitter jag bakom ratten!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: