Det våras för film: The amazing spiderman 2

           

I den kommande filmen "The Amazing Spiderman 2" får man se Peter Parker, som är spindelmannen, lista ut och bekämpa brott. Ända sedan jag såg "The Amazing Spiderman" har flera frågor väckts inom mig som kommer att besvaras i den kommande filmen. De mysterier som finns i den första filmen kommer förhoppningsvis att lösas. Denna film kommer att handla om spindelmannens strid med sig själv samt om hans strid med Electro och Harry Osborn. Vilka exakt dessa är får man veta i den kommande filmen som har premiär 16:e april.

 

Denna låda var enligt mig full av mysterier, precis som spiderman-filmen, och det var just därför jag valde den eftersom jag ville veta vad det var för något. Men precis som den första "The Amazing Spiderman" så uppkom bara fler mysterier. Lådan hade ingen beskrivning utan hade bara sakordet "Elektricitetsmaskin" och tillverkningsårtalet 1956. Vad är en elektricitetsmaskin egentligen? Varför ser den ut som en låda? Vad användes den till? Flera frågor väcks, precis som i spiderman-filmen!

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: