Ibland önskar jag att man var liten igen.


Åh. Vilken nostalgitripp jag får av den här. Det var dagarna då man kunde roa sig med små plastdjur och pinnar i skogen. Dagarna då Matilda kom över till mig för att leka med precis ett sånt här garage.


Vi var snabba med att välja vår favoritbil. Sedan var det dags för bilarna att tankas, de skulle ju trots allt orka med ett helt lekpass. Efter tankningen så körde man in i hissen och vevade upp bilen till oanade höjder, säkert flera hundra meter! Sedan lät man den lilla bilen svischa ned för banan i en oerhörd hastighet, som en raket på väg till månen.

När det hela den fantastiska resan var över så gjorde man om den igen & igen och tröttnande aldrig. Jag saknar dom dagarna. De var magiska!

Emma Vestberg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: