Underbara saker: "Reser under bara särskilda omständigheter"



Resa, det finns inget bättre än att resa. Komma iväg för en stund. Byta miljö och bli nostalgisk.


Underbart är kort. Åk på en lång resa och du har bevisat motsatsen. Att packa en resväska har alltid varit en svaghet hos mig. Det är inte så att jag packar ner för mycket, tvärtom. Men packningen har aldrig spelat så stor roll för mig. Det är upplevelserna jag är ute efter.


Man behöver inte resa långt för att uppleva något extraordinärt. Åk till Skåne och du kommer uppleva deras dialekt korkad och rolig. Till och med Skåne kan överraska dig. Jag menar, det kan aldrig bli en resa för mycket. Res när som helst, hur som helst. Strunta i omständigheterna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: