Sjukdomar: "Nöjd blir man aldrig"



Som den hypokondriker jag är så tycker jag att det nästan inte finns något värre än sjukdomar. Så fort jag får ont i en tå tror jag att jag ska dö typ. Men sen så finns det så många andra sjukdomar som man inte ens riktigt tänker på. De lite mer psykiska sjukdomarna.

Som till exempel att vara träningsnarkoman. Det är ju bra att träna och grejer,  men det är aldrig bra att övergöra något. Som salt är ju bra i små mängder, men om man överdoserar det så ja, då dör man.

Som mannen som lämnade in de här kosttillskotten. Han tränade minst 3 dagar i veckan och åt massa sådana här extra grejer. "Nöjd blir man aldrig" var hans motto. Det kan inte varit något vidare.

Eller vem är jag att säga någonting om det här, jag är ju superlat. Men jag tycker att man ska vara nöjd med sig själv och bara...chilla.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: