Ett som är säkert

Den dag som jag är allra mest förväntansfull men samtidigt vettskrämd över är den dag då jag flyttar hemifrån. Allt ansvar man får med räkningar, och att verkligen fixa allting själv. Men också friheten! Att få bestämma precis som man vill, men då kommer ju ansvar tillbaka in i bilden. Som sagt, det är blandade känslor.

Fast jag måste erkänna att den grej jag fasar över mest är matlagningen. Jag kan inte laga mat... alls.

Det är dock en sak som jag kan göra makalöst bra, och det är våfflor. Våffeljärn är ett måste i min första lägenhet, annars kommer jag nog inte klara mig så länge.

Jag har funderat rätt starkt på att lära mig andra maträtter så jag får lite varierad kost - hmm, pannkakor kanske?




Emma Vestberg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: