Festivalsaker: "Tält vare här!”



Nu såhär inpå sommaren är det vanligt att man tar med sig sin kära familj, hund, katt, guldfisk you name it och campar!


Varje år där jag har varit i vårt avlånga land har jag sett husvagnar, tält, presenningar överallt... nästan då. I vilket fall som helst är camping en utav de viktigaste delarna av en festival, om man nu inte har tusentals bomullslappar där det står 100 på så man kan skaffa sig ett hotell eller något.


Jag skulle vilja hitta den perfekta campingplatsen ever för att slippa förra årets festivalplats, vi bodde i ett hörn och vad brukar folk göra i hörn, och speciellt om de har lite tryck på blåsan och kön till bajamajorna är superlång? Jo, kissa! Och jag kan säga att det inte luktade speciellt gott sista dagen vi var där. Så helst av allt så skulle jag vara där det inte finns hörn.


Jag kommer dock inte ha med mig detta urläckra hopfällbara tältset till Hultan, men vem vet. Kanske, kanske inte.


Puss och kram syns på stan!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: