Sommarsaker: ”Tiden går fort när man har roligt”



Nu är vi snart inne i augustimånad... nä, jag skojade bara. Men tycker ni inte att det är så?


Att sommaren går fortare när man har roligt, nu menar jag inget negativt i det hela, för jag vill inte att sommaren ska gå fort. Jag skulle vilja att värmen bestod i typ 12/12 delar av året. Ju mer tiden går, desto mer mognare blir man och ju mer tiden går desto äldre blir man.


Jag har alltid ogillat snö, men ändå så har jag sett fram emot vintern, på något sätt. Kanske för att jag fyller år i november. Men det blir faktiskt lite ljusare ju mer snö det är. Även fast det är sjukt jobbigt.


Tiden är egentligen ett väldigt roligt under. Att man kan räkna ut hur många sekunder och exakta tidpunkter på allting är väldigt fascinerande. Tiden går fort när man har roligt och jag hoppas du som läser hittar på något riktigt kul för att hålla av din sommar som just du kommer att få.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: