Gula saker: ”Lär av de lärda”



Detta mina kära läsare är ett väldigt effektivt och bra sätt att lära sig grundreglerna i trafiken på!


Man kan nästan tänka det som spelet Operation, där man måste försöka undgå kanterna för att lyckas "operera" människan. Själv skulle jag vilja ha en sådan för att utöka mina kunskaper om trafiken.


Den går till så att man ska klicka på metallplattan på det svaret som man tror är rätt, om inte så visas det en röd lampa, annars är det logiska en grön lampa.


Jag är 17 år och har övningskört 4 gånger och har verkligen noll koll på all denna värld av allt ifrån trafikstopp till lysen. Landsvägen och jag kom rätt bra överens och vindrutetorkan var beviset på den underbara högersväng som jag skulle göra.


Jag tror att jag ska införskaffa denna smarta, sjukt långsökta gula sak.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: