Mina förväntningar på sommaren: "En sommar med vädret och musik som huvudämnen"



Min absolut största förväntning och det jag hoppas på allra mest är att vädret ska bli bra, alltså lite regn och mycket sol.

Jag vill även att mitt första festivalminne ska bli oförglömligt på ett positivt sätt, jag ska nämligen på Emmabodafestivalen mellan den 30 juli och den 1 augusti. Till festivalen i år kommer fantastiska band som Navid Modiri & Gudarna, Bob Hund, The Wombats och Dead by April!

Jag hoppas självklart också att jag ska ha tid att träffa en del kompisar, och om man jämför med förra sommaren verkar jag få mer tid hemma i år. Sommarplaneringen säger att vi kanske ska åka en snabbresa till Danmark vilket, om vädret bli bra, kommer bli jätteroligt.

Sommarjobb är ju en fråga som ständigt kommer på tal i dessa tider och ja (!!!), jag har sommarjobb även i år. Mellan den 17 och 27 juli ska jag och min bror Oscar jobba på golftävlingen SAS Masters i Barsebäck. Tio dagars sommarjobb räcker för min del.

Men sommarens höjdpunkt är nog ändå de veckor vi ska tillbringa på vårt sommarställe på västkusten. Vad som gör det så speciellt är liksom svårt att beskriva, men det är bara perfekt. Nästan aldrig dåligt väder och man kan bara ta dagen som den kommer, precis som sommaren ska vara.

Förutom festivalen ser det på schemat inte ut att bli några större förändringar från sommaren 2008, men det blir väl vad man gör det till, eller hur?


Postat av: Jessica

fin blogg ! :)

2011-03-23 @ 20:11:43
URL: http://jessicasvardagsliv.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: