Mina förväntningar på sommaren: "Förväntningar blir till verklighet"


Här är ett par sköna typer som vi hängde med i augusti.

Förra sommaren hann jag inte med allting som jag skulle velat. För den sommaren vart inte alls som jag ville.

I år skulle jag vilja att allting gick lika bra som att smälta smör i micron. Givetvis inte lika snabbt och nu har massor av saker från det forna året förbättrats. Saker man planerar blir oftast vad man gör det till. Jag ska till exempel till Hultsfredsfestivalen och gå den årliga 20:e augustipromenaden, som startade förra året.

Det menas med att man går ut till Tjuvholmen, äter en mysig picnick på bryggan, tar på ett elstängsel (gäller endast de som har lika stor hjärna som mig) och klappa kossor i sex timmar. Jag ger det fyra av fem toasts på grund av att vädret skiftade lika snabbt som tjejer byter kläder. Förövrigt är det garanterat värt det!

Ovanstående ord är vad jag hittills planerat, jag kommer säkert att hitta på fler roliga saker tillsammans med omtyckta vänner. Jag kommer sedan slutet av juni ha delad vårdnad om ett tält som vi kommer inviga innan Hultsfredsfestivalen som äger rum i juli. Kommer bli grymt kul.

En minnesvärd sommarkväll för mig skulle vara med ett skönt gäng, där vi grillar lite mat och festar. Hoppas ni får en lika skön sommar som jag kommer få!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: