Mina förväntningar på sommaren: "Inga bekymmer"

Den här sommaren ska vara den mest perfekta sommaren hittills har jag bestämt mig för. Det ska vara hakuna matata - inga bekymmer.

Jag ska glida runt i mina nya sommarkläder och flip-flops och äta glass och njuta av livet varje dag. Dessutom ska jag på både Peace & Love och Hultsfred där jag ska röja järnet till band som Kings of Leon, Raised Fist och Atmosphere.

Min sommar ska alltså bara bestå av fritid och vänner (eftersom jag inte har lyckats/orkat skaffa ett sommarjobb) och solbrända ben. Och den här sommaren ska jag INTE dra på mig stukade fötter eller brutna armleder.



Såhär kan en fin sommarkväll i Malmö se ut, efter att ha impulsåkt dit natten innan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: