Utsmyckning: "Utan dem känner jag mig tom"

Det här med utsmyckning har nog alltid vart lite min grej. Jag är en sån som inte klarar av tomma ytor och som gärna placerar om saker och ting ända till det ser bra ut.


För det är just vad det handlar om; att saker och ting ska se bra ut. Det är när det gäller utsmyckning min estetiska sida kommer fram, och det kan kanske märka om man tittar på mig rakt upp och ner också.




När jag hittade de här 110 år gamla örhängena så tänkte jag: score!. Örhängen är något som har smyckat mina öron sedan sex års ålder, och är en accessoar som jag känner mig tom utan.


Detta är en vanlig typ av utsmyckning, som man kanske inte tänker på i första hand, då man i första hand kanske tänker på saker som julgranar och liknande?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: