Maten är vår bästa vän



Det viktigaste som finns i hela världen är saker som trygghet, kärlek och MAT. Utan mat överlever vi inte och det skulle ju inte vara så kul om man säger så.


Maten är hjälten och boven. Äter man för mycket blir man tjock och mår dåligt, äter man för lite blir man benig och mår dåligt.


När man diskuterar mat kommer man gärna in på alla dessa dieter och vad man ska äta och inte äta. Men varför bry sig om man verkligen inte har rejäla problem? Så länge man mår bra kan man äta så mycket hamburgare och pizza som man vill. Tycker jag iallafall.


Anyway, jag hittade en skitgrym slev bland alla matlagningsgrejer. Själva kupan är en snäcka, det var ganska häftigt. Om jag blir strandsatt på en öde ö och måste äta soppa så ska jag komma ihåg denna.



Dominique Sternberg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: