Partybägare

Fest passar bra nu när våren börjar visa sina små tecken och folk börjar bli riktigt partysugna. Nu börjar man äntligen känna när solen ligger på, att den faktiskt gör någon skillnad istället för att bara lysa.


En sak som jag och mina vänner ser fram emot sjukt mycket är festivalsommaren. Man kan inte göra något annat än att längta till de stora folkfesterna med massor av musik och allmänt glada människor.


Fest är så jäkligt brett. Det går från extremt stora fester med discobelysning och technomusik till folk som sitter i soffor och dricker te. Jag tror inte det krävs så värst mycket för att det ska bli "fest", det enda som krävs är nog rätt folk och rätt stämning.


Det kanske inte behövs någon speciell belysning, chips, sprit, ballonger eller vad nu folk associerar med fest. Fest blir det man gör det till tror jag, huvudsaken är nog att man har roligt.



En vääldigt gammal bägare som jag skulle lätt kunna glida runt med på party.


Dominique Sternberg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: