Fan vad kul!: "Av någon anledning har jag fotograferat en kikare"



Temat för denna vecka är ”Fan vad kul”. Och av någon anledning har jag fotograferat en kikare. Jag kommer inte ihåg varför och det underlättar inte att jag har glömt min anteckningsbok på jobbet. Vilket i sig är ganska småironiskt och kul. Lite pinsamt också.

Att ha dåligt minne är ibland världens jobbigaste grej. Många säger att man inte ska komma ihåg något efter en riktigt lyckad kväll. Vilket oftast inte beror på att alla lider av massiv minnesförlust, utan för det mesta om ett alltför stort intag av alkoholhaltiga drycker.

Vilket kanske kan vara kul. Ibland. Men för det mesta föredrar jag att komma ihåg de roliga stunderna i mitt liv. Jag kommer till och med ihåg många av dem! Men jag kan fortfarande inte placera en kikare i någon av dem.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: