Gulligt: "En kopia av dig"

Tänk dig en kopia av dig själv, fast i litet format. Vore inte det gulligt? Och nej, det är inte mini me från Austin Power filmerna jag menar.

Jag har varken viljan eller känner mig mogen för att få en liten kopia av mig. Men det är kul att leka med tanken! Det är lustigt att föreställa sig hur man skulle bete sig som en pappa. Det känns så otroligt långt bort.

Men bebisar är fortfarande mysiga. Och fatta att få se en kopia av sig själv växa, lära och mogna. Kanske blir kopian mindre lik dig med åren eller tvärtom. Ja, det är kul att spekulera om framtiden.



På bilden ”står” Max med en fin barnvagn. Han ser rutinerad och nöjd ut. Men man får ju inte glömma att det måste bytas blöjor också…



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: