Så var min sommar: "Sommaren 2009"

Det är med gott hjärta jag kan säga att jag haft en underbar sommar. Jag har äntligen tagit igen det som jag missade förra sommaren och lite till. Ett minne som var fint var när några i min släkt, jag och Victor åkte till Söderköping för att äta glass.

Här  är en bild på mig och min pappa när vi var i Söderköping och åt glass och här är en bild på glassen jag åt: 




 
Annars har jag lyssnar på massor av musik i sommar, live och på annat håll. Min sommar har handlat mycket om hur människan fungerar i grupp. Jag saknar inte heller sommaren, jag kan sakna vissa stunder då sommaren funnits i närheten, jag har börjat skolan nu och har ett pluggande år framför mig.

Hoppas ni haft en bra sommar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: