Så var min sommar: “Summer of 09”



Life is like a box of chocolate. Men sommaren är fan i mig trippelnöten i Aladdinasken. Omtyckt och helt underbar
.

Min sommar blev lyckad. Anledningen till det var att jag inte planerat speciellt mycket och var allmänt spontan. Att vara spontan är väldigt populärt. Så det kunde inte bli annat än spännande och överraskande.

Varje sommar tycks alltid överträffa den andra. När jag var liten kunde jag äta äpplen och sparka boll så var min sommar komplett. Nu krävs det lite mer för att jag ska vara nöjd. Men det som sommaren är allra bäst på är att skapa minnen. Och för varje år som gått, så har sommaren bara levererat mer och mer minnen att lägga i lilla minnesbruken.

Under sommaren har jag flängt runt både inom och utom avlånga Sverige. Men Nyköping är också väldigt bra under sommaren. Det var ju trots allt här jag började äta äpplen och sparka boll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: