Efter sommaren: "Lugnt"

Den här sommaren har varit annorlunda för mig, för jag har tagit det lugnt som aldrig förut! Jag har bott i min soffa och jag har sovit så mycket jag har kunnat. Men den har ändå inte varit helt händelselös.

Precis när sommaren drog igång på riktigt så ställdes Hultsfredsfestivalen in, och las ner på riktigt. Det sörjde vi något så innerligt. Men vi kompenserade med picknickar och röjiga utekvällar.

I mitten av sommaren jobbade jag på sjukhuset i tre veckor, vilket var en upplevelse. Det var en aning tradigt, och ett mycket udda första sommarjobb.

Utöver jobbet åkte jag på diverse utflykter. Jag och min pojkvän kelade med lemurer på skansen, jag åkte till Arvika och fick min plånbok stulen, jag åkte och hälsade på mina vänner på Emmabodafestivalen och såg ett av världens bästa band, och nu på slutet av sommaren åkte jag och två polare till Gröna Lund och kollade på Bob Hund.

Annars har jag som sagt bara tagit det lugnt, väl behövligt nu när man ska börja sista året på gymnasiet. Nu är det bara kämpa sig fram till studenten!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: