Efter sommaren: Sommarlovsverkligheten är en annan sorts verklighet

Sommaren 2010 började med 4 veckors jobb och en gigantisk besvikelse. Hultsfred, som alla mina vänner varit helt lyriska över och pratat om hur fantastiskt det var 2009, som jag såg fram emot så fruktansvärt mycket, går i konkurs precis en vecka innan vi ska åka dit. Det kändes sådär.
Men! Vi tog igen Hultsfred med bravur, Arvika var helt underbart magiskt och fantastiskt. En av de bästa veckorna i mitt liv! Emmaboda var också fint, det absolut bästa var min födelsedag som inträffade på onsdagen på festivalen!
Jag har tillsammans med mina extraordinära vänner haft en makalös sommar, det har bara varit kul, kul, kul hela tiden. Det är lite jobbigt på ett sätt, för steget till att börja trean blev sjukt stort. Från konstant fest till konstant plugg. Men jag överlever nog iår också..
/Klara Lindvall


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: