Efter sommaren: "We no speak americano"



Bodde bredvid ett gäng snubbar från Norrland på Arvikafestivalen som vi hittade på lekar med!


Den låten skulle kunna i stort sett sammanfatta min sommar. På gott och ont. I början av sommaren var det den ultimata pepp-låten, nu i efterhand står jag knappt ut när jag hör den.


Allt på grund utav Arvikafestivalen, där den spelades på repeat dygnet runt i en vecka i sträck. Jättekul i början, sen ville man mest slita ut sina trumhinnor. Vet inte riktigt varför jag skriver bara om denna låt, men det är faktiskt det första som kommer upp när jag tänker på sommaren 2010. Det är inte negativt, som det kanske låter, utan mer en grej som etsats sig fast.


Min plan jag hade innan sommaren att tänka att "hela sommaren skulle bli sämst så att allting skulle bli bra i jämförelse" funkade faktiskt! Jag har haft en helt underbar sommar, dock har den gått alldeles för fort och det känns som det finns så mycket kvar att göra.


Då har jag ändå hunnit med att jobba i 3 veckor, varit på 2 fantastiska festivaler och andra roligheter. Jag skulle kunna prata på i evigheter om alla nya minnen, men det skulle bli för mycket och internt.


Nu sitter jag här sista dagen på sommarlovet, framför min dator och äter godis. Och jag har inte ens ångest över att min sista lediga dag spenderas så här, det måste vara ett tecken på en riktigt lyckad sommar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: