Om jag vore gammal: Crazy Catlady



Jag är ung (lite för ung som trogna läsare har förstått). Men! En dag kommer även jag att bli gammal och grå, och då har jag lite drömmar om min pensionstid.

Förr i tiden, innan alla dessa fina pensionsregler och lagar och sådär så jobbade man ju i princip tills man dog, men nu så är det en annan visa!
 
Som gammal tycker jag att det är dags att uppfylla alla drömmar och sånt där som man aldrig riktigt fick tid att göra medan man jobbade och slet. Man kanske vill skriva en bok, bygga upp en vingård i Italien eller hoppa bungee jump i sydamerika. Det vill jag göra!

Men sen, när jag blir riktigt gammal, då tänker jag faktiskt bara skaffa mig en katt eller tre och bara bo med dem i en lägenhet och bara finnas till och minnas mitt liv. Jag, mina katter och en massa kattleksaker.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: