Höjdpunkt 2009: "Årets höjdpunkt"

Förra sommaren badade jag aldrig i något mer som inte var en pool. Jag var en fisk som barn, nu är jag rädd för vatten. Det är väl ganska vanligt att det blir så?

I alla fall, Öland Roots var en mysig festival. Där badade jag i långgrunt vatten tillsammans med min livrädda kompis. Och jag var inte rädd, det var hon, och det var riktigt undehållande.

Jag satte mig på botten med huvudet över ytan och väntade på att hon skulle våga doppa sig. Jag tvättade ur festivallukten med schampoo som vi hade med oss i små burkar och skummade runt i det klara vattnet. Det var grymt, så ska det vara när man badar. 

Det här var en av höjdpunkterna i år, jag vet inte riktigt varför jag valde just den, kanske för att det kändes som att man va 7 år igen? Det finns så mycket underbara saker att välja på. Den första utekvällen på vallarna, när man trodde att det var varmt ute fast det egentligen var 10 grader varmt fast sol ute.

09-09-09, då jag blev tillsammans med världens finaste kille, eller när jag satt på en kompis axlar med fri utsikt över publiken till Kings of Leon. Det är bara att välja och vraka faktiskt, men här var ett av dem!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: