Höjdpunkt 2009: "Rock to the rhythm"



Det har funnits så galet många höjdpunkter 2009 och det går knappt att bara välja en. Ja, alla höjdpunkter får inte ens plats om man räknar på fingrarna.

Under detta år har jag hunnit fylla 18 (vilket är väldigt skönt), träffat ännu mer underbara människor (trodde knappt det var möjligt) och så har jag fårr möjligheten att göra grejer som känns så avlägset & abstrakt (som den där fancy konferensgrejen i Stockholm med youthhood, vad hände liksom?)

Fast en av de absolut största höjdpunkterna måste vara Hultsfredfestivalen. Nästan en vecka fylld med grymma
människor, grym musik & grym stämmning. Även om det var kallt, blött & lerigt. Där fick man verkligen bevis på
hur fina vänner man har som hjälper en i vått och torrt, bokstavligt talat.

Nu när jag tänker tillbaka på festivalen inser jag en sak. Jag kanske bara tyckte så mycket om det för att jag
lärde mig uppskatta alla småsaker här hemma. Som dusch, inga leriga liggunderlag och privilegiet att få
sova mer än 2 timmar per natt. Nej, det tror jag förresten inte. Det var underbart och jag kan inte vänta på att få
sitta i en geggig skog i småland igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: