Överhettad: I lager med svarta kläder

Jag kommer ihåg när jag var 13 och sprang omkring och var så jävla punkig och rockig och allt var det var. Liksom bara njöööt av att glida runt i lager med svarta kläder och nitar i 30 grader värme på somrarna.

En sak jag inte förstår nu är hur jag stog ut! Här är jag, 18 år och klarar knappt av att ha ett vanligt vitt linne på mig på sommaren. Det är varmt! jag svettas! jag dör! jag vill vara naken! ja ni fattar.. En fashinerande grej är bandshirts. Oftast är de mycket fula, sitter som sopsäckar och har motiv som döskallar, liemän eller vargar. Typ som den här tröjan:



En svart tisha med fem döskallar och en orm på. En typisk tshirt som jag skulle köpt på malmköpingsmarknaden 04. Den här tröjan bar Emanuel Åström från Gnesta under tidigt nittiotal. Och jag förlåter dig Emanuel, det var ju trots allt tidigt nittiotal.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: