Sommar 2010: Ett smakprov

Sommar, sommar, sommar denna underbara årstid har aldrig varit så efterlängtad som nu. Efter en hård och kall vinter vill vi ta del av en sommar full av somriga händelser.

Min sommar är mer planerad än vad den brukar vara, både på gott och ont. Jag ska jobba fyra veckor, försöka ta körkort, åka på festival och även båtluffa i Grekland. Såhär organiserad har aldrig ett lov varit för mig. Jag antar att det här kommer bli mitt mest mogna och ansvarsfulla lov hittills.

Men tiden har sin rätt att förändras där den går och ett sommarlov som inte liknar alla andra välkomnar jag med öppna armar. Tio veckor av frihet under ansvar helt enkelt. Kanske är det här sommarlovet bara ett smakprov på vad som komma skall.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: