Sommar 2010: Sommaren kommer suga!

"Det här kommer bli den bästa sommaren någonsin!!!!". Det är den inställningen jag brukar ha i början av sommarlovet. Men inte i år!

Nånting jag har lärt mig under min relativt korta tid på denna jord är att man ska aldrig ha för stora förhoppningar. På något. Det blir oftast aldrig som man har tänkt sig och så blir man bara besviken i slutänden.

Om jag kollar på mina planer för sommaren ser den lovande ut. Det börjar med jobb så jag får ihop en del pengar, sen ett flertal festival och så blir det lite annat smått och gott.

Men det kommer suga ändå!! Det kommer bli så sjukt kasst. Sådär, nu kan det bara bli bättre och jag kan inte bli besviken.



Har en del inplanerade picknickar med, men dom kommer också suga.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: