Tema !: "Bara ett utropstecken säger väldigt mycket"

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.... skoja. Men tänk om jag hade varit serös? Om någon använder sig av utropstecken, speciellt många, så sätter man sig på helspänn och blir jättenyfiken. Vad är det som har hänt? Kommer det att hända något? Är det bra eller dåligt?

Jag tycker att det är häftigt med utropstecken. Det är häftigt att det kan väcka så mycket uppmärksamhet och att det innehåller sån kraft. Och att man till och med kan se ut som ett utropstecken själv med hjälp av ansiktsuttryck.

Ett utropstecken används bäst i ett sammanhang där man är riktigt exalterad och glad tycker jag. Till exempel: "Mitt favoritband har släppt en ny skiva!", då blir man ju riktigt glad. Det förstärker så mycket.

Lika mycket som man skulle skriva "Du suger!", fast då känns det inte lika roligt. Jag har inget emot överdosering av utropstecken, bara man blir glad av det. Ungefär såhär:

Snart är det julafton!!!!!!!!!

Då känns det bra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: