Nystart: "Äta bör man annars…"



Ibland kan jag önska att jag hade samma funktioner som en dator. Att kunna starta om sig är en funktion som attraherar mig. Att kunna trycka på en starta om knapp, att få en slags nystart.

Vi har två nya bloggare på bloggen, nytt blod, nya tankar och idéer, en slags nystart helt enkelt. Detta kommer förmodligen leda till att bloggen kommer kännas nyare, fräschare och om inte lite bättre också.

Besticken på bilden har tillhört Axel Eriksson som var chef på Hemvärnet i Askersund under 1950-talet. De är gjorda av rostfritt stål och skiner än idag.

Ibland kan jag själv vilja känna mig lite nyare och om inte annat piggare. Det är under dem tillfällena som jag saknar en starta om knapp. Men jag har ett annat, mer mänskligt, knep. Jag tar någonting att äta. Det funkar på mig, jag vet inte om det funkar på andra, alla fungerar vi olika. Slutsats jag kan dra utav detta är att när jag känner mig trött, gammal och omotiverad så beror det ofta på att jag är hungrig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: