Tema Smärta: "Det som bränner mig"



Det går få ont på groteskt många sätt, den vanligaste olyckan vid arbetsplatser till exempel: snubbelolyckan! Den klassiske hammaren på tummen, bitande kyla eller i mitt fall värme.

Jag är nämligen exceptionellt duktig på att åsamka mig brännskador. Kanske inte grova men de gör nog så ont. Efter arbetande på en hamburgerrestaurang har jag bränt mig på många olika sätt dessutom. Varma plåtar, frityrolja samt strykjärn!

Jag tror att de flesta läsarna förstår och har sett hur varmt ett strykjärn kan bli och det kanske till och med är någon som har gjort som jag och strukit på händerna istället för på kläderna.

Det här strykjärnet i miniatyr kan jag tänka mig var perfekt att ta med sig på resa eller bara för att stryka i veck där andra större hade svårt att komma åt. Jag är helt på det klara med att stryka saker som dukar, eftersom att de inte har några invecklade sömmar eller liknande.

När det kommer till skjortor och tröjor är det dock en lite större utmaning men då måste det här ha passat perfekt.

Nu låter det som att jag är en väldigt klumpig människa men jag tror på teorin att det inte är jag som bränner mig på strykjärnet utan det är det som bränner mig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: