Mitt liv efter Youthhood: London Baby!



Ursäktar den dåliga rubriken.

Som jag har skrivit förut så kommer jag att flytta till London nu i september. Det är nervöst, läskigt, lite ledsamt men mest bara oerhört kul och spännande.

Många är väldigt skeptiska till detta (speciellt min familj) eftersom vi är några tjejer som bara drar dit utan varken jobb eller boende fixat sen tidigare, planen är att fixa det där. Men ibland måste man passa på att göra sådana saker, bara för att man kan. Oavsett hur det kommer sluta kommer vi i alla fall ha skaffat oss livserfarenhet.

Men innan detta äventyr blir det till att jobba halva sommaren, åka på festival och försöka spendera så mycket tid med sina vänner som inte åker med oss. 

Jag kommer i alla fall försöka att följa bloggen i framtiden, om jag har sådan tur att fixa en lägenhet med internet. Vem vet, jag kanske kommer tillbaka och bloggar som en av seniorbloggarna i framtiden. Då hoppas jag har en massa mer intressanta och roliga grejer att berätta för er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: