Mitt liv efter Youthhood: ”London Calling”



Jag har bott i Nyköping hela mitt liv, born and raised så att säga. Därför tycker jag att det är ett ypperligt tillfälle att prova på att bo någon annanstans efter studenten, när man ändå inte har skolan som håller kvar en. Därför ska jag och några vänner flytta till London nu i höst.

London är en världsmetropol, men det tar ändå inte mer än drygt två timmar med flyg från Sverige. Visst kommer det vara nervöst när man sitter där på planet, på väg mot ett nytt hem, men det är med förtjusning jag ser fram emot flytten.

Jag tyckte att den här brickan på bilden symboliserade mitt liv efter Youthhood ganska så bra. Den är gjord av metall och motivet är Storbritanniens flagga.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: