Mitt tema till framtida bloggare: "Fågel, fisk eller mittemellan?"

Nu har jag ödet i min hand. Jag har fått uppdraget att bestämma ett tema och ett föremål som nästa generations Youthhoodbloggare ska skriva. Ett ganska finurligt tema som vi under våra år som Youtthoodbloggare aldrig haft med är ”Om jag vore ett djur”. Alltså, vilket djur skulle du vilja födas om till? Och varför just det?

Personligen skulle jag nog vilja vara en stor, mysig, kinesisk panda som sitter och knaprar bambu hela dagarna. Visst förmodar jag att livet är ganska mycket tuffare än så, men det hade varit riktigt härligt.

Ja, det är väl så att pandorna snart är utrotade och förmodligen blir de väl jagade av tjuvskyttar och liknande, men bortsett från det vore det mysigt. Eller så skulle jag vara värsta Kung-fu pandan! Kan jag däremot inte bli en panda i nästa liv skulle jag vilja ha en tam babypanda, som nyser.



Men vad skulle du vilja vara?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: