Saker som påminner om någon av bloggarna i youthhood: "Äta och duscha"



Förr hade Anna ett rykte om sig, ett rykte hon hatade. Jag tror hon kommer hata mig lite just nu för att jag skriver detta också. Hela lilla Nyköping kände till att Anna var den som alltid gick hem först.

Inte nog med det, hon gick hem av anledningarna "jag måste äta och duscha", det blev en standardfras att höra ifrån henne. Detta blev en grej som alla sa och hon tyckte inte om det.

Nu tycker jag personligen att detta aldrig har stämt, och det säger jag inte bara på grund av att hon är min bästa vän. Utan mer, klart man måste hem för att äta och duscha ibland? Fattade inte riktigt varför det blev en sådan stor sak.

Så nu hoppas jag att inte Anna tar alltför illa upp över att jag skrev detta, det är ju trots allt känt i trakten. Men hon har faktiskt lyckats tvätta av sig den stämpeln och nu kan man bara fokusera på vilken fantastisk människa hon är!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: